تبریک روز دختر و ادای احترام به شهدای میناب از سوی رئیس‌جمهور

عصر ایران یکشنبه 30 فروردین 1405 - 22:46
مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، به مقام شامخ دختران شهید حادثه میناب ادای احترام کرد. وی در این پیام بر حفظ خون شهدا و ایستادگی در برابر متجاوزان تاکید نمود.

رئیس‌جمهور با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر تأکید کرد: ملت شریف ایران بدانند خون دختران شهیدمان پایمال نخواهد شد.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را به دختران سرزمینم تبریک می‌گویم؛ گرچه همه ما داغدار عزیزان‌مان خصوصا دختران مظلوم ‎#میناب هستیم که در روز اول ‎#جنگ تحمیلی رمضان توسط دشمن آمریکایی‌صهیونی به شهادت رسیدند. ملت شریف ایران بدانند خون دختران شهیدمان پایمال نخواهد شد.

2240

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.