هشدار آموزش و پرورش؛ مدارس اجازه حضوری کردن را ندارند

افکار نیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 21:13
هیچ‌ یک از مدارس، چه دولتی و چه غیردولتی اجازه حضوری کردن مدارس را ندارند.

محمودزاده،معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی :

شبکه شاد الان توانایی سرویس‌دهی به همه‌ی دانش‌آموزان را دارد. اما سایر پلتفرم‌ها می‌تواند به کمک‌مدارس غیرانتفاعی بیایند و الان هم درحال استفاده هستند.

هیچ‌ یک از مدارس، چه دولتی و چه غیردولتی اجازه حضوری کردن مدارس را ندارند. 

فقط عوامل اجرایی در مدرسه هستند تا اگر یکی الی دو دانش‌آموز برای رفع‌اشکال مراجعه کردند، عوامل حضور داشته باشند.

 همه‌ی مدارس دولتی و غیردولتی، تابع سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش هستند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.