تقدیر معاون اول رئیس‌جمهور از خدمات سازمان انتقال خون در دوران جنگ

همشهری آنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 19:48
معاون اول رئیس جمهور از مرکز جامع اهدای خون وصال استان تهران بازدید و از فعالیت‌ها و عملکرد سازمان انتقال خون در دوران جنگ تحمیلی سوم تقدیر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا عارف، در این بازدید با اشاره به اهمیت اهدای خون در شرایط خاص جنگ، بر نقش حیاتی سازمان انتقال خون تأکید کرد و گفت: در جنگ اخیر، کوچکترین ایراد و یا ضعفی از عملکرد سازمان انتقال خون مشاهده نکردیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از زحمات و تلاش‌های کارکنان این سازمان در تأمین خون سالم و مورد نیاز بیماران و مجروحان جنگی تقدیر کرد و این اقدام را نشانه‌ای از همبستگی و ایستادگی ملت ایران دانست.

در این بازدید، احمد قره‌باغیان معاون سازمان انتقال خون ایران و معاونین خود نیز حضور داشتند و به ارائه گزارشی جامع از عملکرد سازمان در ایام جنگ و چالش‌های آن پرداختند، که مورد توجه دکتر عارف قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور در این بازدید همچنین در یادداشتی برای برای سازمان انتقال خون نوشت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این شرایط جنگی کشور توفیق زیارت همکاران پرتلاش و متعهد سازمان انتقال خون را پیدا کردم. سازمانی که در جنگ تحمیلی اخیر بهترین خدمات را در درمان مصدومین جنگی و تامین خون مورد نیاز همه بیمارستان‌های کشور انجام داد. توفیق بیشتر مدیریت سخت‌کوش و عالم سازمان و همه همکاران و زحمتکشان سازمان را از پروردگار مهربان خواهانم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.