فرماندار قشم: صدای انفجار در لارک مربوط به انهدام کنترل شده مهمات است

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 19:35
بندرعباس- فرماندار شهرستان قشم گفت: صدای انفجار در جزیره لارک به علت انفجار کنترل شده مهمات دشمن در جنگ رمضان در این جزیره بوده و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرتیموری اظهار کرد: صدای انفجار در جزیره لارک به علت انفجار کنترل شده مهمات دشمن در جنگ رمضان در این جزیره بوده و جای نگرانی نیست.

وی افزود: همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده، در ۴۸ ساعت آینده نیز عملیات خنثی سازی جداگانه ای در برخی نقاط شهرستان انجام خواهد گرفت.

فرماندار قشم ضمن دعوت مردم به شکیبایی و پرهیز از نگرانی، اضافه کرد: جان برکفان نیروهای مسلح برای حفظ امنیت جان و مال مردم، مشغول خدمت رسانی هستند و از عموم مردم درخواست می شود اخبار را از مجرای کانال های رسمی دنبال کنند و از بازنشر اخبار غیررسمی و تاییدنشده پرهیز کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.