بازگشت بهاروند به فدراسیون جودو

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 15:57
نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو که در حملات رژیم صهیونیستی دچار جراحت شده بود، پس از بهبودی کامل با استقبال مسئولان فدراسیون به محل کار خود بازگشت.

بازگشت  بهاروند به فدراسیون جودو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،مریم بهاروند نایب رئیس فدراسیون جودو که روز ۱۹ فروردین به دنبال بمباران تونل بزرگراه بروجرد به خرم آباد دچار جراحات شده بود، پس از طی کردن دوره درمان صبح روز ۳۰ فروردین با استقبال آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون به محل کارش بازگشت.

پیمان ترکاشوند دبیرکل فدراسیون، ابوالفضل حیدریان رئیس کمیته داوران و جمعی از کارمندان فدراسیون نیز در کنار میراسماعیلی در مراسم استقبال حضور داشتند و از این که نایب رئیس فدراسیون در صحت و سلامت به محل کارش بازگشته است ابراز خرسندی کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.