آماده باش ۱۷ استان برای مقابله با سیلاب

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 12:37
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای ۱۷ استان هشدار نارنجی صادر شده و احتمال جاری شدن سیل در این مناطق وجود دارد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما  حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بر اساس داده های هواشناسی برای 17 استان کشور هشدار سیلاب گزارش شده است.

وی ادامه داد: استانداران استانهای تحت تاثیر ستاد مدیریت بحران تشکیل دادند و شهرداری های این مناطق باید فوری نسبت به لایروبی رودخانه ها و مسیل ها و جوی های آب اقدام کنند.

ظفری با اشاره به اینکه هلال احمر و اورژانس و سایر سازمانهای امدادی برای مقابله با سیل آماده هستند به مردم هشدار داد: به دلیل احتمال صاعقه زدگی از صعود به ارتفاعات بپرهیزند .

وی ادامه داد: مردم فریب هوای آفتابی را نخورده و به رودخانه ها نزدیک نشوند زیرا الگوی بارشها لحظه ای تغییر می کند و امکان وقوع سیل بالاست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.