معاون دفتر پزشکیان: از باز شدن تنگه هرمز بهره‌برداری تبلیغاتی کردند، دوباره مسدود شد/ باز کردن تنگه هرمز، «گذشت بزرگ» ایران بود/ اهل صلح هستیم

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 23:56
سیدمهدی طباطبایی نوشت: تاریخ نشان داده همان اندازه که اهل صلح هستیم، در نشاندن طاغوت‌ها بر سر جایشان تبحر داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمهدی طباطبایی ، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایران در راستای اثبات حسن نیت و صلح‌طلبی خود عبور مشروط از تنگه هرمز را ممکن ساخت.

با نقض عهد دوباره و سوءاستفاده از این گذشت بزرگ برای بهره‌برداری‌های تبلیغاتی باعث انسداد دوباره تنگه شد.

تاریخ نشان داده همان اندازه که اهل صلح هستیم، در نشاندن طاغوت‌ها بر سر جایشان تبحر داریم.»

معاون دفتر پزشکیان: از باز شدن تنگه هرمز بهره‌برداری تبلیغاتی کردند، دوباره مسدود شد/ باز کردن تنگه هرمز، «گذشت بزرگ» ایران بود/ اهل صلح هستیم

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.