معاون اجرایی ارتش: ایران در جنگ تحمیلی سوم در ۱۲ جبهه درگیر بود

رکنا شنبه 29 فروردین 1405 - 12:29
معاون اجرایی ارتش از درگیری همزمان ایران در دست‌کم ۱۲ جبهه در جنگ تحمیلی سوم خبر داد و بر تداوم آمادگی نیروهای مسلح تأکید کرد.
معاون اجرایی ارتش: ایران در جنگ تحمیلی سوم در ۱۲ جبهه درگیر بود

به گزارش خبرنگار رکنا،  امیر سرتیپ شیخ، معاون اجرایی ارتش، اعلام کرد ایران در جنگ تحمیلی سوم حداقل در ۱۲ جبهه به‌طور همزمان درگیر بوده است.

وی با اشاره به برگزار نشدن رژه روز ارتش مانند سال‌های گذشته افزود نیروهای مسلح در حال حاضر در وضعیت عملیاتی و در سنگرها قرار دارند. به گفته او، پس از جنگ ۱۲ روزه، آمادگی و احساس حضور در میدان نبرد به‌طور مستمر در نیروها تقویت شده است.

معاون اجرایی ارتش تأکید کرد طرح‌های عملیاتی با در نظر گرفتن احتمال وقوع جنگ‌های بعدی تدوین شده و نیروهای مسلح برای مواجهه با تهدیدات آماده هستند. وی همچنین گفت دشمن با بهره‌گیری از پشتیبانی گسترده فناوری وارد میدان شد، اما تاکتیک‌ها و نحوه به‌کارگیری تجهیزات از سوی نیروهای ایرانی به شکست راهبردی دشمن انجامید.

او افزود ایران به دلیل موقعیت تاریخی و جغرافیایی خود همواره با تهدید مواجه بوده و خواهد بود، اما نقش مردم و مؤلفه‌های فرهنگی در کنار توان نظامی، عامل تعیین‌کننده در مقابله با این تهدیدات است. به گفته وی، جنگ تحمیلی سوم ادبیات نظامی جهان را تحت تأثیر قرار داده و فصل جدیدی در حوزه دفاعی ایجاد کرده است.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.