تشکر پاکستان از ترامپ بابت آتش بس لبنان 

عصر ایران جمعه 28 فروردین 1405 - 12:06
آتش بس از نیمه شب دیشب (ساعت 12 شب) آغاز شد. آتش بس، جنگ و درگیری نظامی میان اسرائیل و حزب الله لبنان را متوقف کرد.

نخست وزیر پاکستان از ترامپ بابت برقراری آتش بس میان لبنان و اسرائیل تشکر کرد.

محمد شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان گفت از اعلام آتش بسی که به لطف تلاش‌های جسورانه و خردمندانه رئیس جمهور ترامپ در لبنان حاصل شد، استقبال می‌کنم.

ترامپ دیشب از برقراری آتش بس میان اسرائیل و لبنان به مدت 10 روز خبر داد. آتش بس از نیمه شب دیشب (ساعت 12 شب) آغاز شد. آتش بس، جنگ و درگیری نظامی میان اسرائیل و حزب الله لبنان را متوقف کرد.

پاکستان هم اکنون در حال میانجیگری میان ایران و آمریکا برای پایان دادن به جنگ است.

نخست وزیر پاکستان درباره آتش بس لبنان - اسرائیل افزود امیدوارم این امر راه را برای صلح پایدار هموار کند.

وی ادامه داد ما حمایت تزلزل ناپذیر خود را از حاکمیت لبنان تکرار می‌کنیم و از تلاش‌ها برای دستیابی به صلح پایدار در منطقه حمایت خواهیم کرد. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.