تمرینات نابغه پینگ‌پنگ ایران در ژاپن

الف جمعه 28 فروردین 1405 - 11:52
بنیامین فرجی که تمرینات آماده‌سازی خود را در ژاپن دنبال می‌کند، تا یک ماه دیگر در این کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بنیامین فرجی که پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی جوانان بحرین در سال ٢٠٢٥ و قرار گرفتن  بین ۱۰ بازیکن برتر رتبه‌بندی برترین راکت بدستان دنیا در رده سنی زیر ١٩ سال مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۶ جوانان را کسب کرد، این روزها در ژاپن مشغول تمرین است.  

این پینگ‌پنگ‌باز جوان ایران، تمرینات خود را تا یک ماه دیگر در ژاپن ادامه می‌دهد و سپس به ایران برمی‌گردد. البته باید دید که فدراسیون چه برنامه‌ای برای شرکت در بازی‌های تدارکاتی برای او در نظر می‌گیرد تا آماده حضور در المپیک شود.

چهارمین دوره بازی‌های المپیک جوانان از ۹ تا ۲۵ آبان به میزبانی سنگال و در سه شهر داکار، پیام نیادیو و سالی برگزار می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.