
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد نادری، سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان در بازیهای آسیایی ساحلی ۲۰۲۶ سانیا، اظهار داشت: حدود یک هفته است که برای حضور در ششمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی سانیا به چین آمدهایم و امیدوارم که با یاری خدا و تلاش بچهها بهترین نتیجه را کسب کنیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاوریم.
وی گفت: پیش از اعزام به سانیا چند مرحله اردو داشتیم و یک هفتهای که در چین اقامت داریم نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، در حال حاضر کشتی گیران کشورمان به ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی خود رسیدند، اما طبق شناختی که از سایر تیمهای حاضر در بازیهای آسیایی ساحلی دارم آنان نیز قوی هستند.
نادری افزود: تا جایی که اطلاع دارم تیم بحرین چهار کشتی گیر روس در ترکیب خود دارد و کشتی ساحلی برای تیمهای پاکستان و هند، به نوعی کشتی محلی شان محسوب میشود و در این رشته حرف برای گفتن دارند، اما از آنجاییکه هر چهار وزن کشتی گیران کشورمان قهرمان جهان هستند امید داریم که خوشرنگترین مدال را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: قدردان کمیته ملی المپیک هستیم چراکه با تلاش بی وقفه و پیگیریهای بسیار در شرایط خاص کشور اعزامی متفاوت داشتند و تیمهای مختلف کاروان به سانیا اعزام شدند، امیدوارم کاروان شهدای ناو دنا نتیجه مطلوبی کسب کند تا جوابگوی زحمات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باشد.
وی افزود: از علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی تشکر فراوان دارم که با مدیریت و تلاشهای بی وقفه او تیمهای کشتی آزاد، فرنگی و ساحلی بهترین نتایج را در مسابقات کسب میکنند.