نقش ایران در آتش‌بس لبنان و موضع ضعیف تل‌آویو از نگاه رسانه‌های عبری

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 08:46
رسانه های عبری زبان به نقل ایران در تحقق آتش بس در لبنان و موضع ضعیف رژیم صهیونیستی اشاره کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه معاریو در خصوص اعلام آتش بس در لبنان نوشت: ما با غرش شیر(نام به اصطلاح عملیات رژیم صهیونیستی در منطقه) وارد شدیم و با میو میوی گربه خارج شدیم.

در این گزارش آمده است: تل آویو در سخت ترین شرایط خود در منطقه قرار دارد. اعلام آتش بس در لبنان قبل از تصمیم کابینه امنیتی خشم وزرا را برانگیخته است.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند: ایران تاکید دارد که توافق پایان جنگ علیه این کشور باید دربرگیرنده پایان جنگ در لبنان نیز باشد.

روزنامه هاآرتص نیز به تهدید محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران مبنی بر خودداری از مذاکره در صورت عدم اعلام آتش‌بس در لبنان اشاره کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.