ارتش آمریکا به طور کامل از سوریه خارج شد

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 01:47
مقامات آمریکایی و سوری اعلام کردند که نیرو‌های نظامی آمریکا پس از ۱۰ سال حضور در سوریه، به صورت کامل از این کشور خارج شده‌اند.

ارتش آمریکا به طور کامل از سوریه خارج شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، تیم هاوکینز سخنگوی مرکز فرماندهی مرکزی آمریکا خروج نظامیان این کشور از سوریه را تأیید کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، مقامات آگاه اعلام کردند که با خروج آخرین کاروان از سربازان و تجهیزات از پایگاه هوایی قصرک در استان حسکه سوریه، خروج ارتش آمریکا از این پایگاه در روز پنجشنبه تکمیل شده است.

رسانه‌های سوریه روز گذشته گزارش داده بودند که نظامیان آمریکایی از پایگاه التنف خارج شده و به پایگاه «البرج ۲۲» در اردن واقع در فاصله ۲۲ کیلومتری پایگاه التنف منتقل شدند

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.