جمعی از شهروندان تهرانی که این روزها در میادین و خیابان های شهر در حمایت از نیروهای مسلح کشور حاضر هستند با تجمع مقابل سفارت اسپانیا از مقامات و مردم این کشور در دفاع از کشورمان و حقانیت دفاع مشروع ایران قدردانی کردند.
به گزارش تابناک، جمعی از مردم تهران عصر پنجشنبه ۲۷ فروردین جهت قدردانی از کشور اسپانیا بهعنوان اولین و تنها کشور اروپایی که تمام قد مقابل رژیم اسرائیل در تجاوز به ایران ایستاد؛ با اهدای گل قدردانی کردند.

در این تجمع سرود ملی اسپانیا با ساز ویلیون نواخته شد.

شایان ذکر است نخست وزیر اسپانیا از اولین رهبران اروپایی بود که در حمایت از ایران و مخالفت با حملات آمریکا و اسراییل علیه ایران موضع گیری کرد و از مواضع خود با وجود فشارهای سیاسی دست نکشید.


منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.