برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 20:32
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان جهت حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان بزرگسال کشور در راستای حضور در بیستمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶، از تاریخ اول اردیبهشت لغایت پانزدهم در شهرستان محل سکونت بازیکنان برگزار می‌شود.
این اردو با هدف ارتقاء سطح آمادگی فنی و جسمانی ورزشکاران و همچنین ارزیابی عملکرد آنان جهت حضور در ترکیب نهایی تیم ملی برنامه‌ریزی شده و با هماهنگی هیأت‌های بدمینتون استان‌ها و نظارت کادر فنی تیم‌های ملی انجام خواهد شد.
اسامی بازیکنان دعوت‌شده به این مرحله از اردو به شرح زیر است:
رومینا تاجیک، پریا اسکندری، نسترن کرمی، فاطمه احمدزاده قاری، سیده آیسان شوریده ضیابری مبینا ندایی، ثنا حسن‌لو فرد، ساره امینیان، آیدا عنایتی، فردوس فروغی و زهرا رباطی.
گفتنی است مدیریت و برنامه‌ریزی این اردو بر عهده فریبا جلالیان، مدیر تیم‌های ملی بانوان، می‌باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.