حریفان سابریست‌های ایران مشخص شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:09
ملی‌پوشان سابر ایران رقبای خود در کاپ جهانی شمشیربازی ایتالیا را شناختند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، ملی‌پوشان شمشیربازی ایران در اسلحه سابر که برای حضور در رقابت‌های جهانی راهی پادوا ایتالیا شدند، امروز (پنجشنبه ۲۷ فروردین) حریفان خود را شناختند.

احمدرضا شهمیری با بریتانیا، ونزوئلا، ژاپن، مجارستان، اسپانیا و رومانی همگروه است.

طاها کارگرپور با بریتانیا، ایتالیا، آلمان، ونزوئلا، هنگ کنگ و آمریکا در یک گروه قرار دارد.

نیما آقایی با بلغارستان، مجارستان، بریتانیا، آمریکا، ایتالیا و مصر بازی می‌کند.

پارسا پورسلمان نیز با چین، ژاپن، لهستان، اوکراین، اسپانیا و ایتالیا همگروه است.

هدایت این تیم بر عهده محمد رهبری است و فرزاد باهر هم به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کند.

این رقابت‌ها فردا (جمعه ۲۸ فروردین) در بخش انفرادی آغاز خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.