محرومیت ۲ ورزشکار ایرانی به دلیل دوپینگ

برترین‌ها پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 17:30
۲ ورزشکار رشته دوومیدانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ به مدت ۲ سال از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

ایسنا: ۲ ورزشکار رشته دوومیدانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ به مدت ۲ سال از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

63445789

فاطمه شکری و علی عباسپور ۲ ورزشکار رشته دوومیدانی به دلیل نقض مقررات دوپینگ و مصرف ماده ممنوعه هر کدام به مدت ۲ سال از فعالیت در تمام حوزه‌های ورزشی محروم شدند.

به این ترتیب فاطمه شکری و علی عباسپور به دلیل مصرف مواد ممنوعه از تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۰۹ تا ۱۴۰۶/۰۷/۰۸ از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم خواهند بود.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.