بایرن شایسته صعود بود؛ اخراج کاماوینگا جای اعتراض نداشت!

خبرورزشی پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 14:14
هری کین معتقد است که بایرن مونیخ با شایستگی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد و اخراج کاماوینگا تصمیم کاملا درستی از سوی داور مسابقه بود.

بایرن مونیخ با شکست دادن رئال مادرید در بازی تماشایی چهارشنبه‌شب جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، اما این مسابقه دیدنی به دلیل اخراج ادواردو کاماوینگا در دقیقه ۸۶ با جنجال و حاشیه زیادی همراه شد. مربی و بازیکنان رئال مادرید شدیدا به کارت زرد دومی که به کاماوینگا به دلیل اتلاف وقت داده شد اعتراض کردند، اما هری کین موافق نیست و به عقیده او اخراج کاملا درست بود.

کین گفت: «بعد از استراحت بین دو نیمه، درباره این صحبت کردیم که باید توپ را بیشتر به گردش درآوریم، با آرامش بیشتری بازی کنیم و از یک سمت به سمت دیگر حرکت بدهیم. گاهی سریع بازی کردن آسان است، اما فضای کافی وجود نداشت. رئال مادرید من را غافلگیر نکرد، چون آنها همیشه در لیگ قهرمانان بسیار خطرناک هستند. ما تاریخ آنها در این رقابت‌ها و کیفیتی که دارند را می‌دانستیم. آنها بسیار خطرناک هستند و ما مجبور بودیم در هر دو بازی در بهترین سطح خود ظاهر شویم تا پیروز شویم.»

او درباره اخراج کاماوینگا اضافه کرد: «به‌ نظر من بدون شک کارت قرمز بود و با در نظر گرفتن هر دو بازی، فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی بودیم. همچنین معتقدم یکی از گل‌های مادرید نباید پذیرفته می‌شد، چون در ابتدای آن صحنه، رودیگر روی لایمر خطا کرد که اعلام نشد.»

بیشتر بخوانید: حمله رئالی‌ها به داور؛ خودتان دیدید؟ بهتر است چیزی نگویم/ فریادهای کاپیتان بر سر داور بازی مونیخ!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.