به دی‌ماریا گفتم من بچه مشهدم برو کشکت رو بساب + ویدئو | می‌خواست حذف آرژانتین را گردن تیم داوری بیاندازد

همشهری آنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 14:12
کمک داور مطرح و سابق فوتبال ایران خاطره‌ای جالب از دیدار آرژانتین و فرانسه نقل کرد.

به گزارش همشهری آنلاین رضا سخندان، داور اسبق فوتبال ایران گفت:🔹در بازی فرانسه آرژانتین در جام جهانی 2018 با توجه به شرایطی که رخ داد بود تیم آرژانتین اواخر بازی قصد خراب کردن بازی را داشت تا علت حذف از جام جهانی را گردن تیم داوری ایرانی بگذارند.
🔹دی‌ماریا تو صورت من با زبان اسپانیایی اعتراض می کرد و من متوجه حرف های دی‌ماریا نمی شدم و خطاب به دی‌ماریا گفتم که برو بابا کشک‌تو بساب من بچه مشهدم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.