کسب دو سهمیه بدمینتون ایران برای المپیک جوانان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 12:16
تیم بدمینتون ایران با کسب دو سهمیه، حضور خود را در المپیک جوانان داکار ۲۰۲۶ قطعی کرد. این موفقیت به معنای کسب سهمیه کامل ایران در این رقابت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، تیم بدمینتون ایران موفق شد در آستانه بازی‌های المپیک جوانان داکار ۲۰۲۶، با کسب دو سهمیه، حضور خود را در این رقابت‌ها قطعی کند.

این سهمیه‌ها بر اساس شرایط اعلام‌شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و توسط کمیته ملی المپیک (NOC) تخصیص یافته و با توجه به عملکرد و درخشش مستمر بدمینتون‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی به دست آمده است؛ جایی که ملی‌پوشان ایران همواره موفق به کسب عناوین و سکوهای قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف شده‌اند.

بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، بازی‌های المپیک جوانان داکار ۲۰۲۶ از تاریخ ۳۱ اکتبر تا ۱۳ نوامبر ۲۰۲۶ (۹ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۵) در شهر داکار، پایتخت سنگال برگزار خواهد شد. همچنین رقابت‌های بدمینتون در بخش‌های انفرادی مردان و زنان از ۱ تا ۵ نوامبر ۲۰۲۶ (۱۰ تا ۱۵ آبان ۱۴۰۵) با حضور ۶۴ ورزشکار واجد شرایط برگزار می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.