فرمانده ارتش پاکستان به آمریکا می‌رود

شمال نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 10:05
یک منبع امنیتی پاکستانی اعلام کرد که «عاصم منیر» فرمانده ارتش این کشور در راستای تداوم تلاش‌های اسلام‌آباد برای برگزاری دور دیگر مذاکرات ایران و آمریکا، فردا جمعه به واشنگتن سفر خواهد کرد.
فرمانده ارتش پاکستان به آمریکا می‌رود

به گزارش شمال نیوز، یک منبع امنیتی پاکستانی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت که «عاصم منیر» فرمانده ارتش این کشور پس از بازگشت از سفر به ایران، فردا جمعه برای پیگیری تلاش‌ های میانجیگرانه بین واشنگتن و تهران عازم آمریکا می‌شود.

 

این سفر در حالی انجام خواهد شد که ژنرال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان عصر دیروز چهارشنبه ۲۶ فروردین در راس یک هیئت عالیرتبه سیاسی_امنیتی وارد تهران شد تا درباره تلاش های اسلام آباد برای برگزاری دور دیگری از مذاکرات بین آمریکا و ایران رایزنی کند.

 

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان پس از استقبال از فیلد مارشال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بسیار خوشحالم که از فیلد مارشال منیر در ایران استقبال کردم. از میزبانی سخاوتمندانه پاکستان در برگزاری گفت‌وگوها صمیمانه قدردانی کرده و تأکید نمودم که این اقدام، بازتابی از عمق و استحکام روابط دوجانبه ماست. تعهد ما به ارتقای صلح و ثبات در منطقه همچنان راسخ است و این تعهد، میان ما مشترک است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.