برگزاری جلسه برخط سازمان لیگ بسکتبال با مدیران باشگاه‌ها برای ادامه لیگ

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 08:37
جلسه برخط سازمان لیگ با مدیران باشگاه‌ها برای بررسی ادامه یا عدم برگزاری لیگ برگزار شد.

برگزاری جلسه برخط سازمان لیگ بسکتبال با مدیران باشگاه‌ها برای بررسی ادامه برگزاری لیگ

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جلسه‌ با حضور رئیس فدراسیون، اعضای سازمان لیگ، کمیته داوران و مدیران عامل باشگاه‌های یا نمایندگان تام الاختیار، حاضر در لیگ برتر آقایان به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

این نشست در پی شرایط پیش‌آمده، حمله دشمن صهیونیستی–آمریکایی برگزار گردید. بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان، تمامی فعالیت‌های لیگ در همه رده‌ها تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده بود. اما با برقراری آتش‌بس موقت، جلسه مذکور با هدف اخذ نظرات مدیران عامل باشگاه‌ها و دستیابی به یک نتیجه عملیاتی تشکیل شد.

در این جلسه، هر یک از مدیران عامل باشگاه‌ها به بیان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند. پس از شنیدن دیدگاه‌های مختلف، مقرر گردید سازمان لیگ ضمن بررسی دقیق نظرات ارائه‌شده و در نظر گرفتن کامل شرایط موجود، تصمیم نهایی را در خصوص نحوه ادامه یا عدم برگزاری، یا هرگونه تغییر در روند برگزاری لیگ اعلام کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.