تمرینات صنعت‌ نفت در سال جدید رسما آغاز شد

افکار نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 02:48
مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از آغاز تمرینات برای ادامه لیگ دسته اول خبر داد.

تازه ترین اظهارات مهدی تاج درباره سرنوشت فصل جاری لیگ برتر این بود که همه چیز منوط به وضعیت ادامه جنگ و بحث آتش بس است. با این حال، او گفته که در همین هفته تصمیم نهایی گرفته می‌شود. با این حال درباره ادامه مسابقات لیگ یک صحبتی به میان آمده است. در واقع آخرین اظهار نظر در این خصوص همان بود که مدیران فدراسیون و سازمان لیگ تاکید کردند برای برگزاری دسته‌های پایین‌تر عجله ندارند و احتمالا بعد از جام جهانی ادامه مسابقات را برگزار کنند.

با همه این‌ها، باشگاه صنعت نفت آبادان تصمیم گرفت از فرصت آتش بس دو هفته ای استفاده کرده و تمرینات گروهی خود را از سر بگیرد. بهنام سراج مدیر تیم صنعت نفت در این باره به خبرنگار ما گفت: «با تصمیم کادر فنی و سرمربی تمرین تیم برای حضور پرقدرت در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول از دیروز در زمین پیروز آبادان آغاز شده است.»

او در این باره ادامه داد: «تمرینات را آغاز کردیم تا در صورت از سرگیری رقابت‌های لیگ بازیکنان آماده باشند. ما هم مانند سایر تیم‌ها در انتظار برنامه از سوی سازمان لیگ هستیم.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.