تأکید مردم گلستان بر تداوم خون‌خواهی و بیعت با رهبری

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 01:28
گرگان-با تداوم تجمعات شبانه در گلستان، مردم در چهل‌وششمین شب با حضور در خیابان‌ها، بر پیگیری خون‌خواهی رهبر شهید و استمرار همراهی با رهبری تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تجمعات شبانه مردم در شهرهای مختلف استان گلستان شامگاه چهارشنبه وارد چهل‌وششمین شب شد و جمعی از شهروندان با حضور در خیابان‌ها، بار دیگر بر استمرار این حرکت مردمی تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمعات با حضور در میادین اصلی شهر، ضمن اعلام مواضع خود، بر پیگیری خون‌خواهی رهبر شهید و حفظ انسجام در ادامه این مسیر تأکید کردند.

مشاهدات میدانی حاکی است که این تجمعات با حضور اقشار مختلف مردم و در ساعات مختلف شب برگزار شده و برخی از شرکت‌کنندگان تا پاسی از شب در محل تجمع حضور داشتند.

حاضران همچنین با سر دادن شعارها و در دست داشتن نمادهای ملی، بر همراهی خود با رهبری و تداوم حضور در صحنه تأکید کردند.

این تجمعات که از ابتدا تا کنون به‌صورت مستمر در تمامی نقاط استان برگزار می‌شود، به یکی از جلوه‌های حضور میدانی مردم تبدیل شده و همچنان با مشارکت شهروندان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.