بازماندگان ناو شکن دنا به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 19:45
مشهد- بازماندگان حادثه ناوشکن «دنا»، با استقبال مسئولان ارشد نظامی و استانی خراسان رضوی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازماندگان حادثه ناوشکن «دنا»، روز چهارشنبه با استقبال مسوولان ارشد نظامی و استانی خراسان رضوی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

در آیین استقبال از ۳۲ نفر از بازماندگان حادثه ناوشکن «دنا» غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد بهادر خواجه‌وند فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا، فرمانده هوانیروز مشهد، شهردار این شهر و جمعی دیگر مسوولان حضور داشتند.

بازماندگان ناو شکن دنا پس از زیارت حرم مطهر رضوی به تهران رهسپار شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.