تاج به شایعات پایان داد؛ قلعه نویی می‌ماند

خبرورزشی چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 16:28
مهدی تاج به صحبت های قلعه نویی منبی بر رفتن از تیم ملی پس از جام جهانی واکنش نشان داد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، شب گذشته در گفتگویی درباره شرایط ایران برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: ما نامه‌ای فرستاده‌ایم و منتظر همکاری آقای اینفانتینو هستیم، هم در زمینه کمک به کمپ تیم ملی، هم در زمینه اعزام تیم ملی به جام جهانی و هم کارشکنی‌هایی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهمد و هر روز هم گسترده‌تر می‌کنند.

او در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه برای حضور در جام جهانی تابع تصمیمات فدراسیون و رضایت دولت است، گفت: درست گفته‌اند. آقای قلعه‌نویی، من و آقای دنیامالی یک جلسه‌ای داشتیم و ایشان آنجا هم گفت من تابع مقررات هستم.

تاج در واکنش به اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده پس از جام جهانی تیم ملی را به مربی بعد تقدیم می‌کند، گفت: ایشان خودش تعارف می‌کند اما ما از آقای قلعه‌نویی راضی هستیم؛ ایشان کارش را خوب انجام می‌دهد و هیچ مشکلی برای ماندن ایشان وجود ندارد و اتفاقا خیلی هم از ایشان راضی هستیم.

او تاکید کرد: آقای قلعه‌نویی می‌خواهد بگوید دست همه باز است ولی واقعیت این است که همه از ایشان راضی هستند و با توجه به شرایط کشور خیلی هم خوب تیم ملی را اداره می‌کند.

بیشتربخوانید: کجا آقای قلعه‌نویی؛ خیلی زود ناامید شدید!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.