تجاوز دشمن به اماکن غیرنظامی و زیرساخت‌ها محکوم است

صدا و سیما چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:52
نماینده دائم ایران در نزد سازمان‌های بین المللی در وین، در بیانیه‌ای حملات وحشیانه ایالات متحده و رژیم اسرائیل به تأسیسات فضای غیرنظامی و زیرساخت‌های ارتباطی ایران را محکوم کرد.

محکومیت تجاوز آمریکایی_صهیونی به اماکن غیرنظامی و زیرساخت‌ها

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، در شصت و پنجمین جلسه کمیته فرعی حقوقی کمیته استفاده صلح‌آمیز از فضای ماورای جو سازمان ملل متحد (کوپوس) در وین، رضا نجفی، نماینده دائم ایران در نزد سازمان‌های بین المللی در وین، در بیانیه‌ای حملات وحشیانه ایالات متحده و رژیم اسرائیل به تأسیسات فضای غیرنظامی و زیرساخت‌های ارتباطی ایران را محکوم کرد.

نماینده ایران در این بیانیه؛ این اقدامات را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی و مغایر با مأموریت کمیته استفاده صلح‌آمیز از فضای ماورای جو توصیف کرد.

وی از جامعه بین‌المللی خواست تا این حملات را که منجر به کشته شدن غم‌انگیز غیرنظامیان، از جمله ۱۶۸ دختر دانش‌آموز در میناب نیز شده است، به شدت محکوم کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.