آغاز فعالیت تالار محراب با اجرای ۵ نمایش

صدا و سیما چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:02
مدیر مجموعه تئاتر محراب گفت: این تالار با اجرای ۵ نمایش فعالیت‌های خود را پس از جنگ از سر می‌گیرد.

آغاز فعالیت تالار محراب با اجرای ۵ نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما غلامحسین شاه‌علی مدیر مجموعه تئاتر محراب از تازه‌ترین برنامه اجرا‌های این مجموعه خبر داد و بیان کرد: در روز‌های آینده نمایش‌های «بر موج دلدار» به کارگردانی میثم شمسیان و «خونه قمر خانم» به کارگردانی علی طربی در سالن جعفر والی روی صحنه خواهند رفت.

وی ادامه داد: همچنین نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی مریم مهریان نیز در سالن جمیله شیخی میزبان مخاطبان است.

مدیر مجموعه تئاتر محراب درباره اجرا‌های محیطی این مجموعه گفت: ۲ نمایش خیابانی «عروس مادر» و «دختر میناب» با محوریت جنگ رمضان و بازنمایی جنایات آمریکایی و صهیونیستی در دوران دفاع مقدس مردم ایران، در محوطه مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شوند.

شاه‌علی در پایان درباره آخرین وضعیت این مجموعه پس از جنگ و آسیب وارد شده به این محیط فرهنگی، توضیح داد: میزان خسارت وارده به مجموعه تئاتر محراب حدود ۲ میلیارد تومان برآورد شده که این موضوع را به مراجع ذی‌صلاح اعلام کردیم، اما هنوز فرایند بازسازی آن آغاز نشده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.