سردار عبداللهی: محاصره دریایی مقدمه نقض آتش‌بس است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:08
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) تأکید کرد که ادامه محاصره دریایی و ایجاد ناامنی برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایران، نقض آتش‌بس محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر خلبان علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) با صدور بیانیه‌ای هشدارآمیز خطاب به آمریکا تأکید کرد که ادامه محاصره دریایی و ایجاد ناامنی برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایران، نقض آتش‌بس محسوب شده و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهند داد هیچ گونه صادرات و وارداتی در منطقه تداوم یابد.

سرلشکر عبداللهی اعلام کرد: چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیر قانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتش‌بس خواهد بود و نیروهای مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچ گونه صادرات و واردات در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در پایان با تأکید بر حق دفاع مشروع ایران تصریح کرد: ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.