نوزاد عجول در آمبولانس به دنیا آمد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 10:07
شهرکرد- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری از تولد نوزاد در آمبولانس این جمعیت حین انتقال مادر باردار در منطقه سخت‌گذر سه‌جو از توابع بخش بازفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیژن طاهری اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی‌بر نیاز به انتقال یک خانم باردار از روستای زردلیمه دریافت شد، که بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه جاده‌ای شهدای بازفت با هماهنگی لازم و همراهی یکی از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نجاتگران این جمعیت در یک عملیات ۱۰ ساعته که ۶ ساعت آن به‌صورت پیاده‌روی در مسیرهای صعب‌العبور انجام شد، مادر باردار ۳۳ ساله را از روستای سخت‌گذر سه‌جو برای انتقال به مرکز درمانی همراهی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه، روند انتقال مادر به بیمارستان آغاز شد، اما به‌دلیل بروز علائم قریب‌الوقوع زایمان، آمبولانس در مسیر و در نقطه‌ای مناسب متوقف شد و با انجام اقدامات حمایتی و پیش‌بیمارستانی توسط نجاتگران، نوزاد در داخل کابین آمبولانس هلال‌احمر متولد شد.

وی خاطرنشان کرد: مادر و نوزاد با حال عمومی مطلوب برای ادامه روند درمان به درمانگاه بازفت منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.