شوک ۵٠ میلیون دلاری سرمربی سابق طارمی به عربستان

مشرق نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 09:28
گرانترین تیم عربستان با سرمربی سابق اینتر به بست خورده اما برای قطع همکاری باید هزینه سنگین بدهد.

به گزارش مشرق، حذف الهلال گرانترین تیم سعودی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا از جزئیات قرارداد فاجعه‌آمیز این تیم با اینزاگی، سرمربی ایتالیایی خود پرده برداشت که ولید الفراج، مجری مشهور عربستانی شب گذشته رقم فسخ قرارداد او را ۵٠ میلیون دلار اعلام کرد.

پولی که الهلال باید برای اخراج اینزاگی هدر بدهد به اندازه نصف بودجه لیگ برتر ایران است.

الهلال دو روز پیش با السد قطر رقابت کرد و این بازی با نتیجه تساوی ٣ بر ٣ به پایان رسید تا تیم قطری در ضربات پنالتی غول گران قیمت سعودی را حذف کند.

اینزاگی تابستان گذشته با ترک اینتر راهی عربستان شد و همه را در شوک فرو برد ولی بند فسخ قراردادش نشان داد که دلیل رفتنش به لیگ عربستان پول زیاد است.

ولید الفراج بند فسخ قرارداد اینزاگی را عجیب و غریب توصیف می‌کند و اخراج این مربی را بعد از این ناکامی را شوک به فوتبال عربستان می‌داند.

الهلال تحت هدایت اینزاگی ٢٠٧ میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده که گرانترین تیم باشگاهی آسیا به شمار می‌آید ولی در لیگ نخبگان خیلی زود حذف شد و در لیگ عربستان با اختلاف ۵ امتیازی از النصر در رده دوم قرار دارد تا تقریبا شانس قهرمانی لیگ را نیز از دست دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.