مدیرعامل پرسپولیس، پزشک تیم را اخراج کرد!

خبرورزشی چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 08:52
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی عجیب در تمرینات این تیم بدون هماهنگی قبلی حاضر نشده است تا از سوی باشگاه اخراج شود.

دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از شنبه گذشته آغاز شده است که علاوه بر بازیکنان خارجی به همراه سروش رفیعی، میلاد محمدی و یعقوب براجعه، یک عضو مهم نیز غیبت داشته است.

دکتر صادقی پزشک پرسپولیس که ابتدای فصل با پیشنهاد یکی از کاپیتان های سرخپوشان به باشگاه معرفی و رضا درویش مدیرعامل وقت با بررسی رزومه اش با وی قرارداد بست از شروع تمرینات این تیم بدون اطلاع قبلی به مدیریت باشگاه در تمرینات حاضر نشده است تا پیمان حدادی پس از مشورت با هیئت مدیره تصمیم به اخراج او بگیرد.

او که طی فصل جاری نیز به دلیل برخی اقدامات پزشکی مورد نقد بازیکنان قرار گرفته بود هیچ خبری از غیبتش به باشگاه نداده تا سرخ ها در چند روز گذشته بدون حضور پزشک اصلی تیم و با حضور دیگر اعضای کادر پزشکی، تمرین کنند.

حدادی بلافاصله پس از اخراج صادقی، جانشین او را انتخاب کرد تا سرخ ها در روزهای تمرینات پرفشار با معضل پزشک روبرو نشوند.

بیشتر بخوانید: دلیل غیبت ملی‌پوش پرسپولیس در تمرینات مشخص شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.