تبریک وزیر ورزش پس از نخستین طلای جهانی بانوان ایران در سال ۱۴۰۵

صدا و سیما چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 06:42
احمد دنیامالی در پیامی نخستین طلای جهانی ورزش بانوان ایران را که «حنا زرین‌کمر» در رقابت‌های تکواندوی نوجوانان جهان به ارمغان آورد، تبریک گفت.

تبریک وزیر ورزش پس از نخستین طلای جهانی بانوان ایران در سال ۱۴۰۵
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام وزیر ورزش و جوانان پس از موفقیت تکواندوکار نوجوان ایران در جهان به این شرح است:

کسب مدال ارزشمند طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در تاشکند توسط دختر شایسته ایران، «حنا زرین‌کمر»، مایه فخر و مباهات جامعه ورزش کشور شد.

این پیروزی مقتدرانه که نخستین طلای ورزش بانوان ایران در عرصه‌های جهانی در سال ۱۴۰۵ محسوب می‌شود، بار دیگر ثابت کرد که دختران این مرز و بوم با تکیه بر ایمان، اراده و خودباوری، قادرند برترین سکو‌های افتخار را فتح کنند.

نمایش هوشمندانه و پیروزی‌های پیاپی این فرزند شایسته‌ی ایران در برابر حریفانی از قدرت‌های تکواندو جهان، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای ورزش ملی ماست.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به این بانوی مدال‌آور، خانواده محترم ایشان، کادر فنی و فدراسیون تکواندو، از درگاه ایزد منان تداوم این درخشش و سربلندی تمامی ورزشکاران ایران عزیز را در میادین بین‌المللی خواستارم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.