پیشنهاد جدید پرسپولیس برای تعیین سهمیه لیگ نخبگان آسیا

همشهری آنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
باشگاه پرسپولیس برای تعیین سهمیه لیگ نخبگان آسیا یک پیشنهاد جدید مطرح کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته (یکشنبه) جلسه مهم سازمان لیگ با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار شد تا درباره سرنوشت مسابقات لیگ برتر و برگزاری یا عدم برگزاری ادامه این بازی ها تصمیم گیری شود.

هرچند در این جلسه نیز جمع بندی نهایی درباره سرنوشت لیگ برتر انجام نشد، اما باشگاه پرسپولیس به عنوان اصلی ترین موافق برگزاری ادامه لیگ برتر، یک پیشنهاد جدید را در جلسه مطرح کرد و قرار شد سازمان لیگ آن را بررسی کند.

در طرح پیشنهادی جدید باشگاه پرسپولیس، تیم های اول و دوم جدول نیم فصل با تیم های اول و دوم جدول حال حاضر لیگ برتر با یکدیگر تورنمنتی چهارجانبه برگزار کنند و به این ترتیب دو تیم نخست این تورنمنت به عنوان نمایندگان ایران در آسیا معرفی شوند. در این طرح هیچ تیمی به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ برتر معرفی نمی شود و فقط تیم های برتر تورنمنت چهارجانبه به عنوان نمایندگان ایران در آسیا معرفی می شوند.

طرح های دیگر مانند برگزاری مسابقات لیگ بعد از جام جهانی، برگزاری تورنمت ۶ یا ۸ جانبه و همچنین برگزاری ادامه لیگ به صورت متمرکز از جمله پیشنهادهایی است که در جلسه مطرح شده و قرار است سازمان لیگ طی یکی، دو روز آینده تصمیم نهایی خود درباره سرنوشت لیگ برتر را اعلام کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.