بیرانوند: با تمام توان برای صعود به یک‌چهارم نهایی می‌جنگیم

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
دروازه بان تیم فوتبال تراکتور گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا با شکست شباب الاهلی امارات راهی مرحله یک چهارم نهایی شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور ایران و شباب الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا شامگاه یکشنبه ۲۳ فروردین و از ساعت ۱۸:۱۵ در شهر جده رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: تسلیت می‌گویم به مردم عزیز کشورم که عزیزان‌شان را در روزهای جنگ از دست دادند. امیدوارم این اتفاقات تلخ به‌زودی تمام شود و بتوانیم به زندگی عادی ادامه دهیم. در شرایطی به اینجا آمدیم که نزدیک به ۴۰ روز است بازیکنان یکدیگر را ندیده‌اند. شرایط بسیار سختی است.

وی ادامه داد: مربی سه برنامه اختصاصی برای بازیکنان در نظر گرفته بود، اما اتفاقاتی که رخ داد، به‌ویژه بمباران ورزشگاه دوازده‌هزار نفری آزادی که سال‌ها میزبان رویدادهای بین‌المللی بود، باعث شد دیگر اعتمادی به اماکن ورزشی نباشد و نتوانیم حتی به‌صورت محدود دور هم جمع شده و تمرین کنیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار بدی بود، اما باور داریم که مرد روزهای سخت هستیم. آمده‌ایم و می‌دانیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. سه روز است در سفر هستیم تا به اینجا رسیده‌ایم و مربی از ما خواسته با ذهنی آماده بازی کنیم. مقابل تیمی قرار می‌گیریم که در چهل روز ۱۰ بازی انجام داده و یکی از تیم‌های خوب است و امیدوارم اتفاقات بسیار خوبی برای ما رقم بخورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.