وزیر ورزش و جوانان به پویش «سپاس بسیجی» پیوست

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 09:31
وزیر ورزش و جوانان از فعالان ایست و بازرسی سطح شهر تهران در قالب پویش سپاس بسیجی فدراسیون ورزش‌های همگانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، احمد دنیا مالی وزیر محترم ورزش و جوانان در راستای پویش سپاس بسیجی به ابتکار فدراسیون ورزش‌های همگانی از فعالان ایست و بازرسی در سطح خیابان‌های شهر تقدیر کرد.

پویش سپاس بسیجی از طرح‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی در ایام جنگ به شمار می‌رود که در راستای این پویش از بسیجیان و فعالان دلسوز در ایست و بازرسی‌های سطح شهر در سراسر کشور با اهدای هدایا توسط هیئت‌های ورزش همگانی استان‌ها تقدیر می‌شود.

همچنین امشب سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت و ورزش جوانان، علی خلیلی رییس فدراسیون و علیرضا مهدوی دبیر کل فدراسیون به همراه وزیر محترم ورزش و جوانان در پویش سپاس بسیجی حضور داشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.