
به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، فرزانه صادق وزیرراه و شهرسازی در دیدار با محسن پاکنژاد وزیرنفت ، ضمن بررسی ظرفیتهای موجود برای ارتقای تعاملات بینبخشی، بر اهمیت هماهنگی بیشتر میان بخش نفت و حوزه حملونقل و شهرسازی در پیشبرد برنامهها و پروژههای ملی تاکید کردند.
وزیران نفت و راه و شهرسازی همچنین بر گسترش همکاریهای دوجانبه در راستای تسهیل اجرای طرحهای زیرساختی، بهبود فرآیندهای اجرایی و افزایش همافزایی میان دستگاههای مرتبط تاکید کردند.
در پایان این نشست، بر ادامه رایزنیها و تقویت همکاریهای مشترک میان دو وزارتخانه در سطوح کارشناسی و مدیریتی تاکید شد.