دیدار وزیران نفت و راه و شهرسازی

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 09:27
وزیر نفت با وزیر راه و شهرسازی دیدار و درباره زمینه‌های همکاری مشترک میان دو وزارتخانه گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، فرزانه صادق وزیرراه و شهرسازی در دیدار با محسن پاک‌نژاد وزیرنفت ، ضمن بررسی ظرفیت‌های موجود برای ارتقای تعاملات بین‌بخشی، بر اهمیت هماهنگی بیشتر میان بخش نفت و حوزه حمل‌ونقل و شهرسازی در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های ملی تاکید کردند.

وزیران نفت و راه و شهرسازی همچنین بر گسترش همکاری‌های دوجانبه در راستای تسهیل اجرای طرح‌های زیرساختی، بهبود فرآیندهای اجرایی و افزایش هم‌افزایی میان دستگاه‌های مرتبط تاکید کردند.

در پایان این نشست، بر ادامه رایزنی‌ها و تقویت همکاری‌های مشترک میان دو وزارتخانه در سطوح کارشناسی و مدیریتی تاکید شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.