چهل و سه شب در خیابان پای کار ایران

شمال نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 09:01
باران بهاری می‌بارید و دود اسپند فضای خیابان را پرکرده بود. تمام خیابان‌های منتهی به میدان طالقانی قائم‌شهر را که چشم می‌انداختی پرچم بود و عکس خلف صالح رهبر شهید.
چهل و سه شب در خیابان پای کار ایران

به گزارش شمال نیوز از شهرستان قائم‌شهر شب چهل و سوم هم گذشت و مردم خستگی‌ناپذیر، بااقتدار در خیابان ماندند و پای عهدشان با رهبر عزیزشان ایستادند. 

 

 

باران بهاری می‌بارید و دود اسپند فضای خیابان را پرکرده بود. تمام خیابان‌های منتهی به میدان طالقانی قائم‌شهر را که چشم می‌انداختی پرچم بود و عکس خلف صالح رهبر شهید. 

بوی خاک باران‌خورده و اسپند به هم گره خورده و فضا را عطرآگین کرده بود و انگار امشب قرار بود شب بانوان باشد. 

کمی که بر جمعیت افزوده شد، رژه بانوان مسلح شروع شد. بانوانی که نیروی اسلحه و چادر را با هم درآمیختند و بار دیگر نشان دادند دفاع از مرزبوم جنسیت نمی‌شناسد و شیرزن ایرانی پابه‌پای شیرمردان غیور این خاک ٱماده جان‌دادن برای وطن است.

دلم غنج رفت برای کودکی که شاید دو سالش نشده بود و در کالسکه با پرچم سه‌رنگ ایران برای دشمنان این آب‌وخاک خط‌ونشان می‌کشید و یا پیرمردی که پاهایش رمق ایستادن نداشت و روی نیمکت کنار خیابان نشست با پرچم. 

آری! چهل و سه شب گذشت و مردم همچنان میدان‌دار خیابان‌ها هستند و این سنگر را تا پیروزی رزمندگان اسلام رها نخواهند کرد. 

 


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.