تبریک کمیته ملی المپیک در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد در مسابقات آسیایی

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 08:17
کمیته ملی المپیک در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

تبریک کمیته ملی المپیک در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد در مسابقات آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در متن پیام تبریک آمده است:

پس از درخشش و قهرمانی فرنگی کاران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، غیور مردان کشتی آزاد میهن عزیزمان با قهرمانی‌های ارزشمند و مبارزات جذاب و دیدنی بار‌ها و بار‌ها با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان ضمن تکیه بر سکوی قهرمانی مایه مباهات ملت بزرگ ایران شدند.
این قهرمانی مقتدرانه از سوی آزاد مردان کشورمان نشان داد فرزندان این سرزمین در میدان ورزش با تمام وجود به مصاف حریفان می‌روند تا همچون مردم عزیز قهرمانان کشور خود باشند.
ضمن تبریک این قهرمانی به مردم عزیز و ولایت مدار ایران سربلند، مسئولان زحمتکش و خستگی ناپذیر فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان همیشه افتخار آفرین، برای این رشته المپیکی و مدال آور در دیگر رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.