امیدواری امیر قلعه نویی برای آینده مردم پس از پایان جنگ

افکار نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 06:17
سرمربی تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد پس از جنگ، شرایط بهتری برای مردم رقم بخورد.

امیر قلعه‌نویی پس از پایان اردوی تیم ملی در ترکیه در فیفادی اخیر، مثل دیگر بازیکنان داخلی به ایران بازگشت، راهی قائم‌شهر شد و در تجمع‌های شبانه عاشقان وطن حضور یافت و در جمع مردم این شهر به صحبت پرداخت.

قلعه‌نویی با اشاره به اهداف‌شان از برگزاری اردوی گذشته گفت: حضور تیم ملی در اردوی اخیر سه پیام داشت؛ پیام اقتدار، پیام مظلومیت ایران و پیام ورزشی تا نشان دهیم در هر شرایطی در بازی‌ها حضور داریم.

او ادامه داد: از تک تک مردم ایران و مسؤولان کشورم تشکر می‌کنم که بیش از 40شب پای کار ایستادند و این اقتدار را به دنیا ثابت کردند.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: امیدوارم مسؤولان قدر این مردم را بدانند و هموطنانم پس از این جنگ، بهترین زندگی را از هر نظر داشته باشند. ان‌شاالله خدا و اهل‌بیت(ع) کمک کنند تا به آبروی حضرت زهرا(س)، ما از این پیچ هم بگذریم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.