تقویت همکاری‌های صمت و نفت برای پیشبرد اهداف اقتصادی

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 20:12
در دیدار وزرای صمت و نفت، طرفین بر تداوم تعاملات و تقویت همکاری‌ها برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور تأکید کردند.

تقویت همکاری‌ها صمت و نفت برای پیشبرد اهداف اقتصادی

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صداوسیما از وزارت صمت، «سید محمد اتابک»، وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز در نشست مشترک با «محسن پاک‌نژاد»، وزیر نفت، که در محل وزارت صمت برگزار شد، به تشریح تدابیر اتخاذشده برای مدیریت شرایط و تأمین نیاز‌های بخش صنعت و بازار پرداخت.

در این دیدار، ضمن بررسی و تبادل نظر درباره مسائل و موضوعات مشترک میان دو وزارتخانه، وزیر نفت نیز گزارشی از اقدامات این وزارتخانه ارائه داد و بر اهمیت هماهنگی و همکاری نزدیک‌تر میان دو دستگاه تأکید کرد.

گفتنی است؛ طرفین در پایان این دیدار بر تداوم تعاملات و تقویت همکاری‌ها به‌منظور پیشبرد اهداف اقتصادی کشور تأکید کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.