۱۸ تیمی شدن لیگ برتر منتفی شد

برترین‌ها یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:30
افزایش تیم‌های لیگ برتری به ۱۸ تیم منتفی شد. سازمان لیگ به زودی زمان برگزاری ادامه مسابقات را اعلام می‌کند.

خبرورزشی: افزایش تیم‌های لیگ برتری به ۱۸ تیم منتفی شد. سازمان لیگ به زودی زمان برگزاری ادامه مسابقات را اعلام می‌کند.

303524

تعطیلی لیگ برتر و احتمال افزایش تعداد تیم‌ها به ۱۸ تیم در فصل آینده، موضوعی داغ در هفته‌های اخیر بوده است.

برخی باشگاه‌ها پیشنهاد توقف مسابقات فعلی بدون سقوط تیم‌ها و صعود دو تیم از لیگ دسته یک را مطرح کردند تا فصل بعد با ۱۸ تیم برگزار شود. با این حال، این پیشنهاد با مخالفت اکثریت باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مواجه شد. حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، اعلام کرد که برگزاری لیگ با ۱۸ تیم در فصل آینده امکان‌پذیر نیست.

اکنون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید درباره زمان برگزاری ادامه مسابقات امسال (پیش یا پس از جام جهانی) تصمیم‌گیری کنند و موضوع لیگ ۱۸ تیمی منتفی است.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.