جنجال در جلسه مدیران لیگ برتر؛ تاج شاکی شد!

خبرورزشی یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:56
جلسه مدیران فدراسیون با مدیران تیم های لیگ برتری بدون نتیجه به پایان رسید

جلسه نهایی تصمیم گیری در خصوص برگزاری ادامه لیگ و یا نیمه تمام ماندن بازی ها درحالی از صبح امروز در سازمان لیگ برگزار شد که این جلسه پرحاشیه و پر اتفاق بود. جلسه ای که در آن اختلاف نظر بین مدیران تیم های مختلف موج می زد و حتی بحث هایی هم به وجود آمد. بحث هایی که دلخوری شدید رئیس فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.  مهدی تاج پس از پایان جلسه مشترک با مدیران ۱۶ باشگاه لیگ برتری، در حالی سالن را ترک کرد که از رفتار علی تاجرنیا و پیمان حدادی به شدت رنجیده بود.

به گزارش شاهدان حاضر، اصرار بی‌وقفه مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر مواضع از پیش تعیین‌شده، عملاً هرگونه تصمیم‌گیری نهایی درباره معرفی نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی را مختل کرد. این اتفاق فضا را متشنج ساخت که رئیس فدراسیون فوتبال نتوانست نظر نهایی خود را اعمال کند. گفته می‌شود تاج که امیدوار بود با گفت‌وگو بر سر نحوه انتخاب تیم‌های ایرانی در سطح قاره به جمع‌بندی برسد، از رفتار این دو مدیر عمیقاً دلخور شد. او بدون آنکه موضوع مشخصی به سرانجام برسد، جلسه را ترک کرد تا نارضایتی خود را از فضای غیرتعاملی حاکم نشان دهد. حال باید دید فدراسیون برای حل این بن‌بست و تعیین تکلیف سهمیه‌های آسیایی چه راهکاری در پیش خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس خواهان برگزاری لیگ برتر؛ فوتبال نباید متوقف شود

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.