عضو دفتر پزشکیان: اهل مذاکره هستیم اما تن به زور نمی‌دهیم | هنوز درس‌های تازه‌ای در پیش است

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:38
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه دفاع در برابر تجاوز را به‌خوبی و درحد کمال می‌دانیم، تصریح کرد: اهل گفت‌وگو و مذاکره هستیم اما تن به زور نمی‌دهیم.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«درس‌هایی که زورگوی اهل جزیره اپستین و هم‌پیمان کودک‌کش او در سال ۲۰۲۶ تا الان از ایران آموختند:

۱.در ایران هنگامه سختی فقط یک صدا وجود دارد

۲.دفاع در برابر تجاوز را به‌خوبی و درحد کمال می‌دانیم

۳.اهل گفتگو و مذاکره هستیم اما تن به زور نمی‌دهیم
و...
هنوز درس‌های تازه‌ای در پیش است»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.