واژگونی پراید و تانکر سوخت در شاهرود ۲ کشته داشت

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:37
معاون اورژانس شاهرود از وقوع دو فقره واژگونی مرگبار در محور شاهرود-آزادشهر طی کمتر از ۴۰ دقیقه خبر داد و گفت: واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت و خودروی پراید، دو کشته در پی داشت.

واژگونی پراید و تانکر سوخت در شاهرود ۲ کشته داشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما   محسن مزجی معاون اورژانس شاهرود گفت: دو حادثه در محور شاهرود- آزاد شهر  رخ داده است که  در حادثه اول واژگونی یک تانکر سوخت به پایگاه اورژانس بسطام اعلام شد.

وی از اعزام نیرو‌های اورژانس به این حادثه خبر داد و تصریح کرد: این تانکر در حوالی گردنه خوش ییلاق واژگون شد که به آتش سوزی آن منجر و در نهایت یک مصدوم این حادثه جان خود را از دست داد.

معاون اورژانس شاهرود از اطفای حریق این تانکر هم توسط آتش نشانی کلاته خیج خبر داد و گفت: حادثه دوم واژگونی یک دستگاه پراید در حوالی جاده قهج بود که عوامل اورژانس بسطام بلافاصله به این حادثه هم اعزام شدند.

مزجی افزود: تنها مصدوم این حادثه هم علیرغم تمام تلاش‌ها جان خود را به دلیل شدت جرحت‌های وارده از دست داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.