یزدانی: سختی زیادی برای رسیدن به مسابقات کشیدیم/ به ما خرده نگیرید

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:25
ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: ۴۸ ساعت در راه بودیم، اگر بچه ها کم آوردند به خاطر مسیر بود واقعا سختی کشیدیم بنابراین مردم به ما خرده نگیرند. 

به گزارش خبرنگار مهر، امیرمحمد یزدانی ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال برنز گفت: من می توانستم در فینال باشم اما با اشتباه خودم این موقعیت را از دست دادم. خدا را شکر به مدال برنز رسیدم این کمترین مدالی بود که برسم. شرایط سختی داشتیم تا به محل مسابقات برسیم. ۴۸ ساعت در راه بودیم، اگر بچه ها کم آوردند به خاطر مسیر بود واقعا سختی کشیدیم بنابراین مردم به ما خرده نگیرند.

وی گفت: تیم ایران همیشه قهرمان است ما سختی زیادی برای رسیدن به محل مسابقات کشیدیم و به تک تک هم تیمی‌هایم افتخار می کنم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.