اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 13:33
مشهد- مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد، موجب نجات ۴ بیمار نیازمند به عضو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در یک هزارو هشتصدو هشتمین (نهمین اهدای عضو در سال ۱۴۰۵) از اهدا کننده مرگ مغزی؛‌ام البنین ترابی داود لی ۵۰ ساله؛ که از بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: کبد زنده یادام البنین ترابی داود لی در بیمارستان منتصریه به آقای ۴۷ ساله؛ ساکن مشهد که از نارسایی کبدی رنج میبرد پیوند شد.

وی افزود: قرنیه‌های مرحومه جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.