۲ عامل قدرت‌نمایی در خرم‌آباد دستگیر شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:47
خرم‌آباد - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان از دستگیری دو عامل قدرت‌نمایی در یکی از خیابان‌های شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی قدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت توسط دو نفر در یکی از خیابان‌های شهر خرم‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. این افراد پیش از رسیدن مأموران از محل متواری شده بودند، اما با اشراف اطلاعاتی، اقدامات تخصصی پلیسی و رصد دقیق میدانی، مخفیگاه آنان شناسایی شد.

با هماهنگی قضائی، تیم عملیاتی پلیس خرم‌آباد در یک اقدام مقتدرانه هر دو فرد هنجارشکن را به همراه چند تیغه قمه و چاقو دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.