حریفان تنیس ایران در دیویس‌کاپ آسیا معرفی شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:31
حریفان تنیس ایران در گروه ۳ دیویس‌کاپ آسیا و اقیانوسیه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با مشخص شدن تیم‌های حاضر در گروه ۳ دیویس‌کاپ آسیا و اقیانوسیه حریفان تیم دیویس کاپ کشورمان در این مسابقات اعلام شد.

در این مسابقات که از ۲۲ تیرماه سال جاری به میزبانی کوالالامپور برگزار خواهد شد تیم ایران با تیم‌های ویتنام، اردن، سنگاپور، عربستان، اندونزی، مالزی و ازبکستان در این گروه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان این رویداد سه تیم برتر به مسابقات پلی‌آف گروه ۲ جهانی در سال ۲۰۲۷ راه خواهند یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.