والی‌زاده اولین طلای کشتی ایران در آسیا را دشت کرد | دوبنده جهانی در دسترس

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 09:10
مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا، میلاد والی‌زاده را به دوبنده جهانی نزدیک کرد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی قرقیزستان برگزار شد که عصر روز گذشته میلاد والی‌زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم موفق شد مدال طلا را کسب کند.
طبق چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای رقابت‌های جهانی، والی‌زاده با این طلا شانس زیادی برای پوشیدن دوبنده ملی دارد. او در رنکینگ جهانی کرواسی هم شرکت داشت که مدال برنز گرفت اما علی یحیی‌پور در این وزن از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.
باتوجه به اینکه وی در حال حاضر حریفی ندارد می‌تواند امیدوار باشد که نفر اول کادر فنی برای دوبنده جهانی است.

مسابقات جهانی کشتی قرار است آبان‌ماه برگزار شود. میزبان این مسابقات بحرین معرفی شده بود اما بعد از حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، اتحادیه جهانی گزینه‌های دیگری را برای میزبانی در نظر گرفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.